ruime parkeerplek zonder voorzieningen. alleen afvalbak. eerst de troep van voorgangers opgeruimd en in af afvalbak gedeponeerd. willen we dit soort gratis plekken behouden dan mogen we er als camperaars ook zuinig op zijn!! weg is in de nacht wel hoorbaar. verder rustig qua verkeer.

prima plek als overnachting op doorreis

TabSchok

Ze zijn nog bezig met de weg. veel vrachtverkeer en stof. Geen aanrader op dit moment. Als dit klaar is is het mooie locatie.

prima plek als overnachting op doorreis

Mossemarka