• augustus 2020

Geen electriciteit meer volgens de dame bij de kassa van de dierentuin, waar we ook 150 kronen voor de camperplek konden betalen. Fantastisch uitzicht over de ongeving. Leuke zeer ruim opgezette rustige dierentuin.

• augustus 2019

Geweldig uitzicht, dierenboerderij de moeite waard om te zien. Maak je klaar voor kou tijdens de nacht. We kunnen geen stopcontact vinden. U kunt betalen via sms / bankoverschrijving.

• juni 2019

Op grote parkeerplaats is een stroompaal met 2 stopcontacten. Verder geen voorzieningen. Rustige plek, na sluitingstijd. Schitterende omgeving. 2 km gravelroad naar deze plek. 200 Nok incl stroom voor 2 pers. Aardige ontvangst.

• augustus 2020

• augustus 2019