• augustus 2019

Deze plaats bestaat helemaal niet meer. Is een industrieterrein afgesloten door hekken waar je niet mag komen!

• juli 2019

is niet meer beschikbaar is een Transferium geworden

• september 2018

Een zeer verlaten trieste plek, dicht bij een pretpark en naast de E6. Wij waren daar begin augustus en er was niemand te bekennen. Het bleek ook een betaalde plek te zijn met slagbomen. In de omgeving stonden borden met verboden te overnachten. Wij zijn doorgereden.

• augustus 2019

• juli 2019