Ideal Camping Lampele

Alt-Ossiach, Feldkirchen, Karinthië, Oostenrijk

rolf.braam

Eigenlijk is er op deze camping niets aan te merken met uitzondering van de hoge prijs. We betaalden € 45 per nacht met 2 personen en elektriciteit. Alle voorzieningen aanwezig. Sanitair goed en schoon. Mooi uitzicht. Geen last gehad van naast liggende weg.

akotukker

Gisteren langs geweest, prijs 45,80 2 pers +camper (43% stijging tov vorig jaar) en € 0,65 per kwh. net als overal een prijsexplosie

Ideal Camping Lampele