Wij betaalden half juni € 32,90 p.d. exclusief electriciteit waar zij € 10.- per dag voor vragen. Douchen kost € 0.50 p.p. Vanwege de drukte is een weiland, dat grenst aan de camping, gebruikt als reserve-veld.

Bartvermeer

Geachte heer Bartvermeer, Wat vervelend dat u tijdens uw vakantie aan de Wolfgangsee een slechte indruk heeft gemaakt. Helaas moet ik u meedelen dat u niet bij ons te gast was maar op onze naastgelegen camping, die niet van ons is. Bij ons zijn er geen parkeerplaatsen op een weiland en geen vaste stroomtarieven.

• september 2021

ruime plekken en goed sanitair. met de fiets naar het pondje voor de oversteek naar St Wolfgang en daar met de bergtrein de Schafberg op. fantastisch uitzicht over de meren in de regio

• september 2020

• september 2021