Camping Huberbauer

Habach, Salzburg-Umgebung, Salzburg, Oostenrijk

Gezellige kleine camping, met douche en toilet, afvalverwerking en een restaurant "Camp 24". 1 nacht 22 euro + 5 euro elektriciteit + 1 euro douche.

Kreuschi

Mooie, schone, kleine camping. Restaurant biedt goede pizza's. Keuken tot 20.00 uur Vriendelijke eigenaren, we kregen flinke korting op de overnachting, waarschijnlijk vanwege wegwerkzaamheden die al vroeg in de ochtend begonnen. Stoorde ons geen vroege vogels.

Robopweg

Kleine eenvoudige camping. Zeer vriendelijk. Verouderd sanitair maar schoon. Prijzen €28 inclusief toeristenbelasting en stroom. Douchemuntjes a €1 voor 5 minuten. Prima uitvalsbasis basis voor bezoek aan Salzburg. Bus stopt aan de doorgaande weg.

Camping Huberbauer