Geen voorzieningen, maar hier zit je wel tussen de locals, voor weinig geld lekker eten en super lekkere wijnen ook mooie fietsttochten van hieruit, eigenaars super vriendelijk, is nog een echt familiebedrijf, waar men gewoon doet eigelijk 6 sterren waard

Daniel-1969

Wij waren er vanavond en zijn erg onder de indruk van de vriendelijkheid en de prijs-prestatieverhouding in de Buschenschänke, die zo goed als maar kan. We kunnen dit zonder voorbehoud aanbevelen, het fleurde deze regenachtige dag helemaal op

Kugr

Nette parkeerplaats tegenover Buschenschank Schweiger. Hier kun je alleen eten en drinken wat ze zelf maken en/of verbouwen. Gezellig gezeten tussen de locals en lekker gegeten en gedronken.

Parking Buschenschank Trinkhaus