• april 2023

Een voor ons fantastische plaats. Heerlijk rustig. We hebben hier 2 nachten gestaan en zullen zeker terugkomen als we in de buurt zijn. Vriendelijke mensen. Voor mij als camperaar zijn dit hele fijne plaatsen.

• juli 2021

gelegen in het huis en de boerderij van een vriendelijke familie. Ze zijn vriendelijk en helpen je graag. Als u gevoelig bent voor verkeerslawaai, moet u er rekening mee houden dat u op slechts 300 meter van een 100 km/t-weg slaapt. Oké, kijk naar de bergen en dicht bij een wandel- en skiplek.

• april 2023

• juli 2021