Wij hebben hier in juni prima gestaan. Alleen de prijs klopt helemaal niks meer van.

• mei 2022

Mini-camping aan een stromend riviertje. Smalle, moeilijk te berijden, toegang tot de ‘strook gras’. Zag er onverzorgd uit. Doorgereden naar het iets hoger, en vooral rustiger, gelegen Domki i pole namiotowe Nad Rozkosznym Stawem. Daar een prachtige ruime plek gevonden aan een bergmeertje.

• juli 2019

helaas had de afrit een te scherp knik onze kamper liep vast. 600 cm Dus een andere lokatie moeten zoeken.

• mei 2022

• juli 2019