prachtige plek voor overdag, let op overnachten is niet toegestaan 120€ boete! uitgeschreven in de nacht van maandag op dinsdag gelezen bij park4night

• april 2023

wat een prachtige plek is dit, de weg ernaar toe is minder goed, voorzichtig rijden zou ik zeggen. als je alle faciliteiten aan boord hebt, is dit een fantastische plek en ervaring.😊 zon, zee en rust in de natuur!👌

• februari 2023

Heerlijke plek. Stonden met ca. 6 eenheden. Voelden ons alleszins veilig. Slapen met geluid van de golven. Heerlijk. Er zijn vuilnisbakken. Daar moet je het mee doen. Wij blijven nog een nachtje.

• april 2023

• februari 2023