We kwamen er toevallig terecht, maar konden geen goed gebied vinden. Aangenaam verrast, de plaats is erg rustig, goed geregeld voor alle soorten CC. Gebruikelijke voorzieningen, zelfs meer. Het principe van doneren is briljant, een kwestie van vertrouwen. Niet teleurgesteld. 👍👍👍

totine

leuke stop op donatie met alle service. toilet kun je gewoon legen Aurelie aardige Française. Je komt hier helemaal tot rust in de weilanden. Warme douche. Zelfs stroom mensen die het camperen begrepen hebben

RO2Z

wij hebben hier 2 nachten gestaan, heerlijk rustig met alle faciliteiten, keep it simple zij de eigenaar tegen mij bij vertrek, en zo is het ook. als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

Limites Nomadas