• juni 2024

Alles top; echte aanrader. Geweldige wandelingen gemaakt. Prima bereikbaar: over asfalt vanuit Louriçal do Campo. Ook vanaf andere kant: prima grindweg zonder obstakels. Hgr. Ko

kotevelde

je kan er niet komen met iets anders dan een auto door laaghangende takken (lager dan 2 mtr). Omkeren met veel moeite ivm slippen door los grind, anders gezegd, we stonden bijna vast

hansarix

Beste, Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben wij elkaar niet ontmoet en ook geen contact met elkaar gehad. Uw review verbaasd ons ten zeerste, temeer omdat wij aan een geasfalteerde weg liggen en er geen sprake is van onbegaanbare wegen waar slipgevaar is. Voertuigen tot 3 meter hoogte en 8,5 meter lengte kunnen met het grootste gemak ons terrein op rijden zonder een boom te raken. Wij vermoeden dan ook dat uw review niet voor ons bedoeld is. Dat kan gebeuren natuurlijk :) Het wordt in dat geval gewaardeerd als u uw review aanpast of verwijderd. Alvast bedankt en wees graag welkom op onze Quinta. Zonnige groet, Michel & Mirande - Quinta do Vale Verde

• juni 2024

Quinta do Vale Verde