je kan er niet komen met iets anders dan een auto door laaghangende takken (lager dan 2 mtr). Omkeren met veel moeite ivm slippen door los grind, anders gezegd, we stonden bijna vast

hansarix

Super plek! Prachtig terrein, rust, ruimte, lieve mensen. We voelden ons zeer welkom! We komen zeker nog eens terug!

Anna.61

Wat een leuke plek is dit! Door omstandigheden konden we maar 1 nacht blijven. We komen graag terug. Uiterst vriendelijke ontvangst. Gezelligheid, rust en ruimte. Gewoon top.

Quinta do Vale Verde