Luz, Faro, Portugal

Orbitur Valverde

Op 1,5 kilometer van het strand Playa da Luz en op 6 kilometer van de stad Lagos ligt de camping Orbitur Valverde. Het is een grote camping, met 600 genummerde standplaatsen, en veel schaduw. Het heeft 4 sanitaire blokken en een zwembad voor volwassenen en kinderen, gratis voor de gebruikers. De camping heeft veel accommodaties met moderne uitrusting, gemeenschapsruimte, bar en terrassen, restaurant, self-service en een kleine supermarkt.

• 8600-148, Luz, Portugal

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• april 2022

Wincy

Wij danken u voor uw bezoek en voor uw opmerkingen, als bijdrage om onze producten en diensten te verbeteren. Onze excuses voor het eventuele ongemak en we hopen u bij de volgende gelegenheid beter te kunnen verwelkomen! We wensen je het allerbeste!

• oktober 2021

Ruimte oké, veel zandgrond, oud, schoon sanitair, maar ook een nieuw sanitair. Zwembad gesloten, bushalte naar Lagos voor de ingang. 5 sterren voor het restaurant op de camping.

Villaricos

Wij danken u voor het kiezen van ons en voor uw aanbeveling. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen! We wensen je het allerbeste!

ReM1

We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Wij waarderen uw interesse in onze camping en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. We wensen je het allerbeste!

• april 2022

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard