Sagres, Faro, Portugal

schadwrijke camping - sanitair verouderd - wifi bij receptie - strand 2km

• Cerro das Moitas

8650-998, Sagres, Portugal
  • € 14,50 • 1 jan. t/m 8 apr.

€ 20,00 • 9 apr. t/m 10 jun.

€ 25,00 • 11 jun. t/m 29 jul.

€ 26,50 • 30 jul. t/m 26 aug.

€ 25,00 • 27 aug. t/m 9 sep.

€ 20,00 • 10 sep. t/m 7 okt.

€ 14,50 • 8 okt. t/m 30 dec.

Heerlijk plekje onder de bomen, goede vibe, schoon sanitair en een zwaluwnestje in het toiletgebouw, wat schattig! Leuk restaurant, verse broodjes bij de receptie en mooi strand op 10 min fietsen. Wel een klein eindje van Sagres zelf.

robbedoesj

We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Wij waarderen uw interesse in onze camping en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. We wensen je het allerbeste!

Geerd-Je

Mooi park. nog best een stukje lopen van alles af. op het park verder niets te doen. best saai. sanitair ok maar niet super. wel aardig prijzig

John-en-Korien

Wij danken u voor uw bezoek en voor uw opmerkingen, als bijdrage om onze producten en diensten te verbeteren. Onze excuses voor het eventuele ongemak en we hopen u bij de volgende gelegenheid beter te kunnen verwelkomen! We wensen je het allerbeste!

John-en-Korien

• € 14,50 • 1 jan. t/m 8 apr.

€ 20,00 • 9 apr. t/m 10 jun.

€ 25,00 • 11 jun. t/m 29 jul.

€ 26,50 • 30 jul. t/m 26 aug.

€ 25,00 • 27 aug. t/m 9 sep.

€ 20,00 • 10 sep. t/m 7 okt.

€ 14,50 • 8 okt. t/m 30 dec.