prima plek bij een kanaal en vlakbij strand en veel restaurantjes. heerlijk gegeten bij Oleme.

Bertanna

Prima plek om te overnachten, zolang je maar geen campinggedrag vertoont. Dus geen stoeltjes en bbq buiten. stonden hier met zo'n 6 campers.

• april 2023

mijn vrienden, volgens de Portugese wet is het niet toegestaan om op deze stranden te parkeren of te overnachten. De boete is minimaal € 120 als we direct betalen, maar kan oplopen tot € 600. Ik kwam er op de harde manier achter...

• april 2023

• Avenida Marginal