Echt een leuke plek met uitzicht op de lagune. MAAR momenteel heel diep zand. Het risico om vast te lopen is groot. Daarom staan wij op de parkeerplaats ernaast.

berndel

Mooie plek, zicht op zee, rustig. Houd rekening met het getij bij plaatsen camper, met name op het noordelijk deel langs de hekjes Aan de vloedlijn is wel ongeveer te zien hoe hoog het water komt.

koets2017

mooie plek met gratis voorzieningen. mooi gebied aan strand en wandelmogelijkheden. Wel kan terrein wat moeilijker begaanbaar zijn sommige delen na regen. We zijn geen mietjes dus we staan waar we willen

• Rua Patrocinio 36

2560, São Pedro da Cadeira, Portugal