• februari 2020

Helaas een onrustige plaats door vrachtwagens die laat aankomen en vroeg vertrekken, maar ook van ander verkeer door de klinker bestrating.

• januari 2020

Voldoende niveau, verlichte, staande parkeergelegenheid in dit ietwat vreemde kleine dorp. Veel kleine huizen met één verdieping krap samen met uitzicht op grote open gebieden! Het is in het niets, maar behoorlijk druk met vrachtwagens. Het is eigenaardig en ik vind het leuk !!

• april 2017

Fijne,rustige overnachtingsplaats!