Parking

Arcos de Valdevez, Viana do Castelo, Portugal

Parking

rustige plek aan de rivier aan de oostzijde van het stadscentrum - uitzicht op stuw - centrum 250m

• Rua dos Milagres

4970-592, Arcos de Valdevez, Portugal

• oktober 2019

We waren hier op 28.9.2019. De stad ligt op loopafstand. Breng ook zeker een bezoek aan de kleine bar "Casa Delfim". Er is accordeonmuziek en spontane folklore dans. Heb een rustige nacht doorgebracht. Er is water aan het einde van de parkeerplaats.

• september 2018

slechte cp. kleine plaatsen, onze camper van 7,5 m kon er niet staan, moest dwars. dorp stelt niets voor. We zijn weer verder gegaan

• mei 2018

Leuke plek met gemakkelijke toegang tot het centrum over voetgangersbrug. Openbare toiletten over loopbrug aan de overkant van de weg.

• oktober 2019

• september 2018