Parking bij het kasteel

Parking bij het kasteel

grensplaats Spanje-Portugal - rustige plek bij het kasteel - centrum 500m

• LARGO DO CASTELO

4980-020, Lindoso, Portugal

prachtige cp naast het kasteel dat op zichzelf ook een bezoek waard is (1,50 pp). cp is gratis. wel holletje op tot naast begraafplaats om cp te vinden. fabuleus uitzicht, stil, veilig gevoel. wij stonden er 3 op 4 sep 2021. geen voorzieningen maar die hadden we bij ons

• augustus 2021

Super toffe plek in het natuurgebied, wij kwamen vooral voor het mooie uitzicht en het kasteel, maar je kunt er ook wandelen. Het kasteel werd s'avonds prachtig verlicht en de sfeer was erg veilig, wel een krap bochtje om omhoog te komen.

• juli 2020

Fantastische plek naast de ruïne van het kasteel. Uitzicht is adembenemend. Dorpje is absoluut niet niet indrukwekkend te noemen, echt de moeite waard om doorheen te lopen. Ongelooflijke plek en dat gewoon in Europa. Biertje in de plaatselijke kroeg hoort erbij. Gaan! Geen voorzieningen.

• augustus 2021

• juli 2020