We bleven dankzij de gastheren omdat ze renovatiewerkzaamheden uitvoerden, maar lieten ons blijven. We willen graag teruggaan als alles open is, want het is een mooie omgeving.

Hunterfamily

Mooie nieuwe camping. Op dit moment geen broodjesservice. We betaalden nu 15 euro per nacht inclusief.

Frarja

Mooie camperplaats. De receptie is tussen 12 en 14 dicht, maar er hangen nummers op van plaatsen die nog vrij zijn als je geen reservering hebt gemaakt Sanitair schitterend en nieuw, maar niet groot.

Kamp David