Ik ben hier al een paar keer geweest en kom hier altijd graag terug als ik op doorreis ben, alles wat de camperaar nodig heeft is aanwezig.

Theo-the-Camper

Nette plaats om te overnachten. Alle nodige voorzieningen beschikbaar, incl WiFi voor tiener. Stond 01/08/23 vol met 10 campers

Hgk

Tip top als staanplaats voor een paar nachten en om Triëst te bezoeken. Elektriciteit en water inbegrepen in de prijs van 10€ voor 24 uur parkeren. eigenlijk vrij rustig gezien de plaats vlakbij een drukke weg ligt.

Občina Hrpelje-Kozina