Overdag blaffende honden en de nachten waren vreselijk met de blaffende honden in de omgeving. Sommige honden helemaal hees van het blaffen arme honden. Wij komen niet meer terug.

Wilbert-van-de-Sande

Voor ons een perfecte camperplaats in najaar, winter en voorjaar (geen schaduw). Ruime plekken, goede service voorzieningen, goede Wifi, goede wasmachines. Stroom en douches zijn optioneel (betaald) maar hebben wij niet nodig/gebruikt. Mooi fietsen en wandelen in het natuurgebied.

Hees&Kenny

goede plek, €18 per nacht inclusief stroom. Zochten een plek met alle faciliteiten dan us het jammer dat er geen warm water is om te douchen. Daarnaast een blaffende hind van de buurman. Dat beest hield maar niet op. Daarom maar 3 sterren.

Camper Área Cabo de Gata