• november 2021

kwam tegen zonsondergang aan, mooie plek, wel naast een doorgaande weg erg open. ik stond er alleen, wat een wat unheimlich gevoel gaf. uiteindelijk aan de overkant van het stuwmeer bij Freila een mooi plekje gevonden.

• april 2021

Hele mooie omgeving maar de cp zelf vonden wij niks. Het is een kleine parkeerplaats echt recht langs de weg. Wij waren hier gisteravond en er waren erg veel zigeuners aanwezig. Niks op tegen maar voor ons geen uitnodiging om te blijven slapen.

• november 2021

• april 2021