Smalle plekken, wij hadden geluk want het was erg rustig. Weinig plekken voor passanten. Sanitair en douche was erg netjes en heerlijk warm. Mogelijkheid voor wassen en drogen (beiden €7). We betaalden €23,20 excl elektra (was €7,30)

Brigitte22

prima camping. mooi en schoon sanitair. niet veel plaatsen beschikbaar ivm bezetting van seizoensplekken

RosalyBodewes

Kleine CP met zwembad en twee grote wasplaatsen omgeven door prachtige bergen. Vriendelijke operators. De plek bestaat voornamelijk uit vaste campers, dus je moet geluk hebben om een vrije plek te bemachtigen.

Camping Escarra