• januari 2023

Prachtige plek. Vlakke vakken. Er staat een bord verboden voor campers bij de ingang. Denk dat het gedoogd wordt in de winter. We stonden hier twee nachten zonder problemen. Voldoende vuilnisbakken. Er is stroom, maar dat is voor de boten, niet voor camperaars.

• januari 2022

absoluut prachtige plek onze favoriet op het eiland. geweldige wandelroutes in de omgeving

• juli 2020

Zeer rustige nachtparking. Mogelijkheid van elektriciteit, maar ik denk dat het is om de boten in de haven te onderhouden. Heel dicht bij de prachtige stad.

• januari 2023

• januari 2022