Uitstekende tussenstop dichtbij Bilbao. Goed menu del dia voor € 14 in bar-restaurant Batzoki. Token voor elektriciteit € 3 voor 12 uur, maar er wordt slechts één token tegelijk geaccepteerd.

• december 2023

rustige plek in klein stadje. eten bij Baztoki is een aanrader. 13,50 voor 3 gangen keuze menu. Ruime porties. Let op: voor electriciteit eerst rode knop draaien totdat 00.00 verschijnt en dan pas muntje inwerpen. Andersom werkt het niet en ben je je muntje kwijt

boa-vista

we kwamen hier aan nadat we op 1 oktober bij de veerboot in Bilbao waren uitgestapt. rustige en veilige camperplaats, muntje voor elektriciteit kreeg bij koba bar tegenover ostargi bar omdat er geen benzine was, zwembad en ostargi bar gesloten... mooie wandeling naar de stad

• december 2023

• Barrio la Bárcena