Alleen auto's toegestaan en geen overnachtingscamping toegestaan. Ook geen diensten. Een totale verspilling van tijd en ook zo jammer, want het was een mooie strandlocatie.

KaraR

ontzettend drukke plek, veel auto's zo geparkeerd dat je er nauwelijks door kunt, geen plek voor de camper gevonden, alleen voor personenauto's, ook geen enkele aanwijzing of voorzieningen, ben doorgereden

Greynomads

hele grote parkeerplaats voor strandmensen en ik was de enige camper. dat vind ik nooit prettig maar het was s nachts heel rustig. zelf geen last gehad van de brug.

Parking Pobena