Rubina Resort

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

Vorige reviews geven ook mijn mening weer. Waarom toch maar 4*: omdat er weinig privacy is tussen de plaatsen. Geen enkel heggetje of het begin ervan. Geen ACSI, ook al hangt het bordje er wel. Maar dat kan aan de datum liggen. Je fietst/loopt zo het dorp in👍🏼

• juni 2024

Fijne camping. Alles prima in orde. Als je wat verder weg op het terrein komt te staan dan is een fiets handig voor bezoek toilet/douche. Wij betaalden €29 incl. elektra. Moesten last minute iets net over de grens met Spanje hebben ivm de blokkades van de grens door de boeren.

• juli 2024

• juni 2024