Niet onze voorkeur van een cp maar prima voor een nacht op doorreis. Rustig geslapen en lekker met de hond in het park gewandeld

Kwiebus

Goede CP voor overnachting. we hebben heerlijk geslapen. Rustig in de nacht. Grenst aan stadspark. Wij hebben heerlijk gegeten bij Xodō in de stad, aanrader!

• maart 2023

geweldige locatie voor gemakkelijke toegang tot de stad en het mooie park tegenover. vuilnisbak bij de ingang en er zijn toiletten in het park, maar niet zeker of deze 's nachts open zijn. het beste om hier vóór 16.00 uur of na 20.00 uur te komen om zeker te zijn van een plaats.

• maart 2023

• Avenida de la Vera