• april 2022

7.3. 22 5€/dag vergoeding 250m winkelen alleen grijs + zwart waterafvoer mogelijk

• december 2021

Goede airconditioning, zeer rustig met alle voorzieningen, inclusief elektriciteit, met afgebakende percelen. We komen halverwege de middag aan dus we zoeken de plekken op die aangeven dat je kunt betalen, we vinden een bar en het tarief is 5 euro. Met dank aan de gemeente voor het gebied.

• oktober 2021

Plek stond vol (met plaatselijke) Spanjaarden. Parkeerden nog net op een zeer schuine plek. s Morgens kwam een dame 5€ vragen??? Ze sprak enkel Spaans en na lange discussie betaalden we... Enig pluspunt: we kregen een mooi uitzicht voor 5€. Nooit meer!!!

• april 2022

• december 2021