Net 2 weken gast aan. prima camping, mooie ruime plaatsen. Helaas geen toiletpapier, gratis WiFi alleen nabij de bib en winkel gesloten op zondag. anders 5 sterren.

Pam2020

Wij vonden het een prima plaats lekker zwembad 30° (zoutwater) alles schoon en verzorgd. s'morgens vers brood 2 minuten fietsen goed restaurant Nono 5 minuten fietsen supermarktje

.-aurice

Het plein is een van de mooiste van heel Spanje. Helaas, naarmate de eigenaar ouder wordt, treden Pruisische gebruiken en Trumpiaanse eigenaardigheden en willekeur op. Ik zal de plaats niet opnieuw bezoeken. Maar heb je eigen ervaring. LG voor de gemeenschap

Camping Los Madriles