opgepast bij het oprijden van de weg naar de camping gaat heel steil omhoog !!!! 29 € voor een nacht met elektriciteit

Paul-Sunlight

We zijn op deze camping aangekomen met een haperende diesel Nauwelijks de heuvel op gekomen in 1 ste gang. De eigenaresse en familie hebben geweldig geholpen van alle kanten om een garage bereid te vinden om ons te helpen. De faciliteiten zijn overigens perfect en prachtige staanplaatsen.

• december 2023

Helaas gesloten, ondanks dat er in de app is aangegeven dat hij het hele jaar open is…

• december 2023

Camping Ariztigain