22/03 grote parking,veilig gevoel door meerdere campers. Op zaterdag enkele straten verder mooie markt. s'nachts verlicht en valt het autoverkeer heel goed mee.

Thierry58

Toch wel veel lawaai door het verkeer . Het is natuurlijk gratis en eigenlijk een parkeerplaats.

Josklu

We waren zo blij dit te vinden toen de door ons gekozen camping vol was. Ondanks dat het in een drukke omgeving was, was het een rustige nacht. Veel restaurants op loopafstand. Goed geprijsde diesel in de buurt.

• C. Jade

03189, Los Dolses, Spanje