Nieuwe camperplek met grote percelen en nieuw super schoon sanitair. Wel aan drukke weg n332. Zeer vriendelijke ontvangst. Zaterdag een grote straatmarkt voor de deur. Supermarkten op loopafstand.

addicksa

Wij stellen het zeer op prijs dat u uw mening over uw ervaring deelt. Wij hopen u een andere keer te zien! 🤩

wjh

Bedankt voor het delen van uw mening over onze diensten en omgeving. Wij hopen u een andere keer te zien! 😄

Vanaf 28 april hier 3 nachten gestaan. zeer ruime plaatsen (geen schaduw) en kraakhelder sanitair, met fijne douches! Prijs € 14,— per nacht en stroom naar verbruik. Fietsen in de omgeving is goed te doen.

Inge60

Bedankt voor het delen van uw mening over onze diensten en omgeving. Wij zijn blij dat uw ervaring positief is. Wij hopen u een andere keer te zien! 🤩

Dunas y Mar Camperpark