Fantastische plek! Prima bereikbaar met een buscamper. Het hek gaat nu om 18:00 dicht en de volgende ochtend om 9:30 weer open. Overnachting kost £8 (alleen parkeren overdag is £3). Avondwandeling gemakkelijk te maken op een deel van South West coast path.

amvandijk

Wat een mooie plek. Wij betaalden 8 pond. Met onze intergraal camper blijven de Engelse wegen soms een uitdaging. maar waar mensen wonen komt ook de vuilniswagen en de bezorgdiensten. Dan kunnen wij er ook komen. Heerlijk rustig en veilig geslapen.

• december 2022

Uitdagende weg naar camperplaats aan prachtige kust die waarschijnlijk op toplocatie ligt maar helaas begin december 2022 eindigden wij voor een met hangsloten gesloten hek. Dus NIET het hele jaar geopend. Jammer.

• december 2022

• South West Coast Path