We kwamen hier 's avonds aan en gingen in de prachtige biertuin zitten voor een heerlijk biertje. Iedereen is daar heel vriendelijk en we mochten hier gratis overnachten. Het was een zeer rustgevende en rustige nacht. Zeker de moeite waard om te stoppen!

hedwigontour

Simpele plek maar zeker de stop waard, eerst lekker langs het kanaal gewandeld en daarna heerlijk in de pub gegeten waar de bediening erg vriendelijk was!

• oktober 2019

Goede overnachting. Wandelpad / fietspad zeer goed, slechts 4,5 mijl naar het centrum. Pub eten is goed en hondvriendelijk ..

• oktober 2019

The Pilot Inn