peet3517

nog een toevoeging op onderstaande reviews kom niet te vroeg als eerste b.v. want dan zoek je je suf wáár je nu echt mag staan. Vanaf 18.00 uur is een goede tijd in de hoop dat er dan al 1 camper staat waar je bij aan sluit.

Zonnehof

23 juli: prima plek om te overnachten voor het vertrek van de ferry de volgende ochtend. We hebben een rustige nacht gehad. In het gebouw van de check-in, zijn behalve goede wifi en toiletten, ook een koffieautomaat en een automaat voor snacks en drankjes.

• CO12 4PZ, Harwich, Verenigd Koninkrijk

Parking Harwich Check-In