• augustus 2018

Het is er erg duur € 12,00 per dag en erg druk en rumoerig. s,nachts wordt het terrein afgesloten met hekken en kun je er niet af. Plek is geen aanrader. tevens geen mooie stad. Wij hebben een andere plek gezocht.

• april 2018

• augustus 2015

07-08-2015 Geen prettige plaats, zoals het vorige commentaar al meedeelde. Strand is aardig, boulevard erg rumoerig door de amusementshallen. In het stadje liggen de helft van de winkels leeg. Dus niet overnacht.

• augustus 2018

• april 2018