Fijne camperplek bij een boerderij. Toilet legen, vuil lozen en water tanken is mogelijk, meer is er niet maar wel ruime camperplekken op het veld tussen de bomen. Mooie sterrenhemel, als er geen bewolking is want het is hier echt donker!

HPonTour

mooie rustige plaats, wandelmogelijkheden door de weilanden naar de rivier. Ik betaalde in july 2023: 17 pond voor 1 nacht (camper, 1 persoon)

Youandi

Mooie plaats op gras in een mooie omgeving. bij rivier en strand. Goed om te wandelen en fietsen . vriendelijke hulpvaardige eigenaren. Wel van te voren reserveren.

Raydon Hall