Verbleef hier in augustus bank holiday weekend voor £ 15, hoe kan iemand daarover klagen! Inchecken aan de bar, geen vaste verloftijd, toiletten de hele nacht open, supervriendelijk personeel. Eten, bier en muziek en op 5 minuten lopen van het strand van Par, wat wil je nog meer.

Mark43

Gezellige ‘beergarden’ met een speeltuintje voor de kleintjes. Maar we moesten na onze consumpties toch gewoon £15 afrekenen voor een nachtje staan…. Na een lekker koud biertje komt dat toch iets minder hard aan! Toiletgebruik als de pub open is, verder geen voorzieningen dan een zonnig grasveld.

• oktober 2021

privé is nog 15 pounds!!!

Burhorst

Na 2020 en de rotzooi die we moesten opruimen nadat kampeerders waren gebleven, is £ 15 redelijk. Als je het niet leuk vindt, blijf dan niet

• oktober 2021

privé is nog 15 pounds!!!

Nog geen foto's

The ship Inn