Leuke plek! Bij een jachthaven en een leuk gesorteerde camp winkel., Water tanken en lozen mogelijk. Aardige eigenaar en wij vonden de reuring van de dichtbij zijnde sluis en de leuke maar speciale schuiten waar hier mee gevaren wordt erg leuk om te zien.

• december 2022

Toevallig belden we de dag voor oudejaarsavond - beschikbaarheid / gastheren uiterst behulpzaam en meegaand. Aangekomen op oudejaarsavond, mooie wandeling langs het kanaal. Zeer aangename overnachting zeer aan te bevelen. Veilig. Parkeren voor een paar busjes als u een elektrische aansluiting wilt.

• december 2022

Park Gate Leisure