geweldige, rustige, maar dure plek in het hoogseizoen, we betaalden £61 voor 1 nacht (camper met 2 volwassenen + 1 kind) in augustus. Schoon sanitair, prima uitstapje naar het park, mooie wandelroutes.

• juli 2019

Ja echt een geweldige plek, grote plaatsen, sommige met uitzicht op zee, sanitair absoluut prima, geweldige locatie voor Heligan Garden en Mevagissey 👍👍

• mei 2019

Mooie plek. Lost gardens fantastisch. Wij betaalden slechts 20 euro per nacht in mei 19. Koopje na het dure zuid/Oost Engeland

• juli 2019

• mei 2019