Hier kan je beter wel reserveren. Zoals veel hier voor zeggen dat dit niet hoeft . Wij kwamen aan en er was genoeg ruimte dus parkeerde de camper. Na een paar minuten kwam er iemand dat ze helemaal vol zaten. Verder ziet het er wel goed uit met wat we er van gezien hebben.

FamBoudestijn-Brandweer2020

Er zijn inmiddels 7 verharde staanplaatsen. Wij betaalden 20 BP. incl. stroom. Wij kwamen hier toevallig langs. Vooraf boeken en/of betalen hoeft niet, eigenaar komt langs voor cash betaling.

• april 2022

Online vooruitbetaling. Ruime parkeerplaats naast Alpaca's en schapen. Het enige nadeel is de nabijheid van de weg.

• april 2022

Sandvilla Stays