Geweldige kleine camping, met een zeer gastvrije eigenaar. Een Tesco is 2 minuten lopen en je kunt alles kopen wat je nodig hebt. De camping ligt aan een weg. Maar we sliepen als rozen. Toiletten en douches zijn goed. Leuke plek om te verblijven als je naar de veerboot gaat of komt.

campbommel

heel mooie camping, vriendelijk,heel net sanitair, Tesco om de hoek,stadje op wandelafstand. wel een drukke baan ernaast, maar we hadden er niet zoveel last van, voor 2 nachten betaalden we 56 pond. nog een uurtje tot Dover. Geert &Esme

Primrose Cottage Caravan Park