heeeeel goed en rustig. helemaal doorrijden naar achter. prullenbakken en containers. kwartiertje naar de Vredesbrug. s’nachts waren we de enigen. in de ochtend een paar gewone auto’s erbij. prima om de honden uit te laten. nu gaan we ontbijten in het park.

• april 2023

ook wij hebben achter door op het parkeerterrein (bij voetbalvelden en bos) bij de Foyle (sport) Arena de camper gezet. prima en zeer rustige plek om te overnachten aan het Columbspark. via de Peace Bridge zit je zo in de nog omringde (door stadsmuur) oude stad Londenderry.

• april 2023

parking aan Limavady Rd