Mooie camping, wc en douchen wat gedateerd maar goede werking. De camping was vol maar de havenmeester heeft ons een plaats op parkeerplaats gegund, deze behoorde ook tot de camping. lof voor de havenmeester. Camping zeker in het weekend van te voren boeken.

• oktober 2019

Ik heb meerdere keren in Kinnego verbleven. Het is een goede schone site die recent is bijgewerkt. Het heeft een geweldig café, een nieuw speelpark, een fitnessruimte buiten en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Kon het niet sterk genoeg aanbevelen.

• oktober 2019

Kinnego Marina