Hebben hier 2 nachten gestaan. Mooie plek aan het Crinan Canal, met overdag diverse boten die door de sluisjes komen

berzodo

We stopten 's nachts, was mooi en rustig met slechts één ander busje daar. De koffiedame werkte laat en kreeg zelfs een smakelijke koffie, ik geloof dat ze normaal gesproken stopt om 4 'ish'!

AdamLimer

Campers zijn bij sluizen 9 en 10 welkom van 17.00 tot 09.00 uur. Overdag mogen alleen personenauto’s parkeren. De reden is dat er een coffee / snack keetje staat.

Parking Crinan Canal