Heerlijke rustige camping, met prachtig toilet gebouw en heerlijke douche .Alles schoon en netjes, top locatie voor een rustig nachtje en vriendelijke mensen.

• juli 2019

Gemoedelijke camping met uitstekend sanitair. Ligt inderdaad afgelegen. Eerste dorpje na ca. 7 km. Je kunt fijn wandelen. Geen winkels.

• juli 2019

Rustige camping. Sanitair netjes en prima douchcabines. Nadeel: je vuile water storten met de camper gaat haast niet, moet over een stapel stenen waar wij met onze camper niet bij konden komen. Ook onduidelijk waar je drinkwater kan tappen, receptie erg veel dicht.

Auchnahillin Holiday Park