wat een schitterende plek. Wij stonden hier helemaal alleen. De honden hebben ook genoten. En wat een stilte en donkere nacht.

Arwen

Heb hier helemaal alleen overnacht. Ik zou de plek niet hebben gevonden zonder deze app, het staat niet op een andere app. Prachtig gelegen, rustig, het enige nadeel: muggen en muggen in de avond!

• april 2023

Geweldige tussenstop, van de weg af bij een meer. Voorzichtigheid is geboden op het pad naar een groot open gebied, enkele hoge stenen in het midden. Geweldige tussenstop.

• april 2023

Parking Loch Tollaidh