• oktober 2020

Gewoon een tussenstop. Boven kliffen dus prima uitzicht, maar niet ergens waar ik lang zou blijven. Als je het enige busje bent, kun je boven komen, maar loop je het risico om ingesloten te worden. Anders loopt het op een helling.

• september 2016

Deze camping plek ligt pal naast een klein zandstrand in Borve aan de westkust van het eiland Harris. Het is eigendom van en wordt beheerd door het Westen Harris Trust ten behoeve van de gemeenschap. motorhomes betalen slechts £ 5 per nacht, die via PayPal te betalen via onze website.

• oktober 2020

• september 2016